BRAND NEW VIEWS
DE MAGIE VAN MERKEN

OP ONS NETVLIES GEGRIFD

Hollandse merken hebben iets magisch. Ze staan op ons netvlies gegriefd. Al generaties lang. Ze zijn dan ook onlosmakelijk verbonden met Hollands Glorie. Ooit voortgekomen uit de rijke handel van de VOC-schepen en de natuurlijke kracht van onze windmolens.

IN HET KIELZOG VAN HOLLANDS GLORIE

Zo is eeuwen geleden al de basis gelegd voor onze sterke handelsgeest en vooraanstaande industriële cultuur. Familiebedrijven als Verkade, Bruynzeel en Albert Heijn ontwikkelen zich in het kielzog van Hollands Glorie tot sterke, landelijk bekende merken. En daar profiteren we nog elke dag van....

WEER VOLOP TOT LEVEN

Maar veel markante merken zijn in deze tijd onderbelicht, terwijl er juist een enorm ‘mentaal’ kapitaal in schuilt. Met analyses van de unieke kracht van het merk, de wijze waarop het door doelgroepen wordt gewaardeerd en een visuele weergave van de verborgen potentie ervan, schetsen we met ‘Brand New Views’ een onverwacht beeld van de ongekende marktkansen. Zo komt de magie van het merk weer volop tot leven. Voor ‘oud’ en ‘nieuw’.

Contact is goud waard Contact is goud waard Contact is goud waard Contact is goud waard